Стандартна гарантія передбачає заміну несправного обладнання Cisco новим обладнанням. Заміна здійснюється партнером зі складу дистриб’ютора. У разі відсутності гарантійної позиції на складі дистриб’ютора гарантійна заміна може бути проведена в термін від 45 до 60 днів. Стандартна гарантія обмежена за тривалістю дії та не включає в себе компоненти Cisco TAC, оновлення програмного забезпечення або будь-яку з додаткових переваг, отриманих під час активації сервісного контракту розширеної гарантії Cisco Service.
Докладніше про терміни дії стандартної гарантії на продукти Cisco: http://cisco.com/go/warranty/

Порівняльна таблиця компонентів гарантії та сервісного контракту
| Доступний сервіс | Smart Net Total Care |
Smart Net Total Care Onsite |
Стандартна гарантія 90 днів |
Стандартна гарантія 1 рік |
Умовно- вічна стандартна гарантія* |
| Технічне обслуговування релізів для роботи ПЗ системи (на вимогу) | |||||
| Можливість поліпшень і оновлень програмних релізів | |||||
| Розширений доступ до порталу cisco.com | |||||
| Підтримка TAC | |||||
| 24-годинний доступ до TAC | |||||
| Авансова заміна обладнання | |||||
| 8x5xNBD | |||||
| 8x5x4 | |||||
| 24x7x4 | |||||
| Виїзд інженера з авансовою заміною | |||||
*5 років після зняття з виробництва.
