Стандартна гарантія передбачає заміну несправного обладнання Cisco новим обладнанням. Заміна здійснюється партнером зі складу дистриб’ютора. У разі відсутності гарантійної позиції на складі дистриб’ютора гарантійна заміна може бути проведена в термін від 45 до 60 днів. Стандартна гарантія обмежена за тривалістю дії та не включає в себе компоненти Cisco TAC, оновлення програмного забезпечення або будь-яку з додаткових переваг, отриманих під час активації сервісного контракту розширеної гарантії Cisco Service.
Докладніше про терміни дії стандартної гарантії на продукти Cisco: http://cisco.com/go/warranty/
Порівняльна таблиця компонентів гарантії та сервісного контракту
Доступний сервіс | Smart Net Total Care |
Smart Net Total Care Onsite |
Стандартна гарантія 90 днів |
Стандартна гарантія 1 рік |
Умовно- вічна стандартна гарантія* |
Технічне обслуговування релізів для роботи ПЗ системи (на вимогу) | |||||
Можливість поліпшень і оновлень програмних релізів | |||||
Розширений доступ до порталу cisco.com | |||||
Підтримка TAC | |||||
24-годинний доступ до TAC | |||||
Авансова заміна обладнання | |||||
8x5xNBD | |||||
8x5x4 | |||||
24x7x4 | |||||
Виїзд інженера з авансовою заміною |
*5 років після зняття з виробництва.