Термін Що означає
8x5x4 OS Обладнання доставляється на місце заміни впродовж робочого дня 5 днів на тиждень протягом 4 годин після оформлення заявки в супроводі інженера Cisco
8x5xNBD Обладнання доставляється на місце заміни впродовж робочого дня 5 днів на тиждень наступного робочого дня після оформлення заявки
CCW-R Cisco Commerce Workspace Renewal — інструмент для перегляду статусу сервісного контракту та переліку обладнання, яке він покриває. Знаходиться за адресою: https://apps.cisco.com/Commerce/home, див. вкладку «Software Subscriptions and Services- CCW-R»
CCО ID Cisco Connection Online Identificator — логін (User ID) для сайту cisco.com
Cisco Smart Call Home Послуга з цілодобового моніторингу пристроїв для забезпечення проактивної діагностики мережі, запобігання несправностям, а також відновлення роботи. Доступна без будь-яких додаткових витрат для широкого спектра мережних пристроїв Cisco: http://cisco.com/go/smartcall
Solution Support Cisco Solution Support Services (SSSNT) — це те ж, що Smart Net Total Care з однією лише різницею: з ним ви отримаєте підтримку також з питань обладнання інших виробників. Передбачається, що для отримання найкращих результатів кількість обладнання Cisco в інфраструктурі має становити 50% або більше.
Cisco SORT Service Order RMA Tool — інструмент, за допомогою якого користувач може побачити всі свої RMA Cisco. SORT можна додати як модуль до My Cisco workspace (див. презентацію, слайд 16: https://bit.ly/CiscoSORTaboutEN)
Cisco Support Community Сайт з тренінгами, форумами, тех. документацією за всіма темами, що стосуються продуктів Cisco (https://community.cisco.com)
Cisco TAC Центр технічної підтримки Cisco TAC (Technical Assistance Center). Звертатися можна одним зі способів: телефоном, е-поштою, через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case)
cisco.com Сайт для користування сервісним контрактом Cisco.
Compliance Check Платна діагностика справності обладнання
CSA Cisco Service Agreement — сервісний контракт Cisco
CSPC-колектор ПЗ, що інвентаризує наявне мережне обладнання Cisco
Customer Service Hub Сервіс для відкриття кейсів та вирішення різних операційних питань, в т.ч. за відсутності сервісного контракту або для запиту допомоги із активацією/додаванням сервісного контракту Cisco Smartnet. Для відкриття кейса в Customer Service Hub перейдіть за посиланням: https://customerservice.cloudapps.cisco.com/
Major releases Важливі оновлення програмного забезпечення, що містять новий функціонал
Minor releases Другорядні оновлення програмного забезпечення, що не містять нового функціоналу
NBD Next Business Day = обладнання замінюється на наступний робочий день після оформлення заявки
NCD Next Calendar Day = обслуговування на наступний календарний день 365/24/7
Onsite (OS) Обладнання доставляється на місце заміни в супроводі інженера Cisco. Якщо такого позначення немає, це означає, що обладнання доставить кур’єр.
OSNBD Onsite Next Business Day = обладнання замінюється на наступний робочий день після оформлення заявки в супроводі інженера Cisco
POWR tool Cisco POWR System — інструмент на сайті cisco.com, через який замовники оформлюють заявки на відправку несправного обладнання. Детальніше про те, як оформити заявку RMA Cisco
RMA RMA Cisco (Return Material Authorization) — процес заміни та повернення несправного обладнання. Необхідну інформацію для RMA (дата відвантаження, партномер пристрою) можна знайти на сторінці: https://www.cisco.com/go/software-download
SAMT Service Access Management Tool — інструмент для моніторингу та управління доступом до сервісних контрактів
Service Availability Matrix Tool Матриця територіальної доступності сервісних контрактів
Service Finder Інструмент для підбору розширеної сервісної гарантії
Software Service Cisco Software Support Service (Cisco SWSS) — комплексне обслуговування ПЗ Cisco
SNTC (сервісний контракт) Smart Net Total Care (застаріла назва Cisco Смартнет, Cisco Smartnet) — низка послуг з технічної підтримки, якими ви можете користуватися після укладення сервісного контракту з Cisco. SNTC надає ресурси для швидкого сервісного обслуговування, управління інцидентами, контролю ризиків, підвищення операційної ефективності тощо (див. докладніше про компоненти SNTC)
SNTC (портал) Веб-ресурс за адресою: https://www.cisco.com/web/smartservices/sntc.html, доступ до якого можна налаштувати після придбання сервісного контракту Cisco SNTC. На порталі SNTC можна отримувати інформацію про свою інстальовану базу обладнання, його життєвий цикл, покриття сервісними контрактами, а також повідомлення щодо продуктів
Success Tracks Низка сервісних рішень для швидкого досягнення бізнес-цілей
TAC див. Cisco TAC
Warranty Finder Інструмент для пошуку терміну дії стандартної гарантії
Консолідація Об’єднання контрактів за рівнем з метою скорочення їхньої кількості для спрощення інстальованої бази та більшої прогнозованості подальших продовжень
Котермінація Зведення різних дат у контракті до єдиної дати закінчення