Сервісний контракт Cisco SNTC (повна назва: Cisco Smart Net Total Care, застарілі назви: Cisco SmartNet, Cisco Смартнет, Циско Смарт нет, сертифікат технічної підтримки Cisco) — це низка послуг з технічної підтримки, якими може скористатися компанія-кінцевий користувач обладнання Cisco.

Завдяки SNTC можна:

  • оптимізувати керування інцидентами;
  • підвищити контроль ризиків та операційну ефективність;
  • швидше вирішувати проблеми;
  • отримати додаткові інструменти для керування сервісним обслуговуванням, системами безпеки та сповіщення, а також обслуговування обладнання впродовж його життєвого циклу.

Є близько 20 рівнів (варіантів) сервісних контрактів з різними добірками послуг, щоб компанія-користувач могла вибрати той, що задовольняє її потреби.

Сервісним контрактом передбачається швидка технічна підтримка та обслуговування придбаного обладнання через Центр технічної підтримки Cisco (Technical Assistance Center, TAC). Залежно від обраного рівня контракту, компанія-користувач також може отримати можливість авансової заміни обладнання, доступ до скачування актуального ПЗ та інтелектуальних можливостей порталу SNTC.

Де купити?
Сервісний контракт Cisco SNTC можна купити у будь-якій з компаній-партнерів Cisco, перелік яких подано на сайті: http://cisco.com/go/partnerlocator

 

>> Докладніше про сервісні контракти Cisco читайте в розділі «Довідник»

>> Про портал SNTC