Про сервісний контракт

  1. Що таке сервісний контракт Cisco SNTC?
  2. Скільки коштує сервісна підтримка від Cisco? (SNTC)
  3. Які є варіанти сервісних контактів? У чому їх особливості?
  4. Нам потрібен сервісний контракт Cisco. З чого почати?
  5. Хто авторизований Cisco для укладення сервісних контрактів з кінцевими замовниками?
  6. У нашої компанії немає сервісного контракту Cisco SNTC. Чи можу я зареєструватися на cisco.com?

 

Користування сервісним контрактом

  1. Як відкрити кейс у ТАС? (кейс = сервісна заявка, сервісний запит, тікет в супорт)
  2. Не вдається відкрити кейс у ТАС. Що робити?
  3. Ми купили Cisco SNTC, але не можемо скачати прошивку / софт / образ продукту. Що робити?
  4. Ми не бачимо свій сервісний контракт на cisco.com
  5. Як дізнатися, чи покрите обладнання сервісним контрактом?
  6. Як активувати Cisco Smart Net Total Care, щоб почати ним користуватися?
  7. Як дізнатися № нашого сервісного контракту?
  8. Коли закінчується наш сервісний контракт?
  9. Як змінити дату старту контракту?
  10. Чи можна об’єднати декілька контрактів з одними рівнем підтримки? Як це зробити?
  11. Чи можна об’єднати декілька контрактів з різними датами закінчення? Як це зробити?
  12. Якою мовою звертатися до ТАС (Customer Service Hub) / інженерів Cisco?
  13. У мене є запитання (напр., потрібна допомога в управлінні сервісним контрактом Cisco, я не отримав доступу до порталу ССW-R). Куди звернутися для їх вирішення?

 

Авансова заміна

  1. Що таке авансова заміна обладнання Cisco?
  2. Як швидко замінять обладнання за сервісним контрактом Cisco?
  3. Як оформити заявку на відправку несправного обладнання?
  4. Як відбувається повернення несправного обладнання за сервісним контрактом Cisco?

 

Послуги Cisco

  1. Software Service — комплексне обслуговування ПЗ Cisco
  2. Solution Support (SSSNT) — комплексна підтримка продуктів Cisco та інших виробників, що працюють в єдиному середовищі
  3. Cisco Solution Support (SSSNT) та SmartNet — у чому різниця?
  4. Success Tracks — низка сервісних рішень для швидкого досягнення бізнес-цілей
  5. Cisco Smart Call Home — проактивна діагностика мережі
  6. Compliance Check — платна діагностика справності обладнання

 

Ресурси, інструменти та доступ до них

  1. Яка інформація є на сайті cisco.com?
  2. Чи обов’язково реєструватися на сайті cisco.com аби користуватися Cisco SmartNet (SNTC)?
  3. Як отримати доступ до порталу SNTC (Smart Net Total Care)?
  4. Які інтелектуальні можливості є у порталу SNTC?
  5. Які інструменти є на сайті Cisco TAC?
  6. Чим Customer Service Hub відрізняється від Cisco TAC?
  7. Як отримати доступ до даних про підключене мережне обладнання Cisco?
  8. POWR tool — інструмент для оформлення заявки RMA Cisco для заміни несправного обладнання за сервісним контрактом SNTC
  9. SAMT — інструмент для моніторингу та управління доступом до сервісних контрактів
  10. Warranty Finder — інструмент для пошуку терміну дії стандартної гарантії
  11. Service Finder — інструмент для пошуку розширеної сервісної гарантії
  12. CSPC коллектор — ПЗ для інвентаризації підключених пристроїв