Дізнатися, чи підпадає обладнання під сервісний контракт Cisco SNTC, можна декількома способами:

  1. За номером контракту через Центр управління сервісними контрактами (Cisco Commerce Workspace Renewal, CCW-R): https://ccrc.cisco.com/ServiceContract/contract/ (див. пункт Software Subscriptions and Services). Інформація в CCW-R доступна за логіном (ССО ID) та паролем.
  2. Зверніться до компанії, де ви купували сервісний контракт (партнеру Cisco) та повідомте серійні номери потрібних вам пристроїв. Серійний номер зазначений у наліпці на корпусі пристрою або доступний через конфігураційний інтерфейс.

Сервісний контракт Cisco Smart Net Total Care покриває як базове обладнання, так і більшість мінорних компонентів, що до нього входять. Важливо переконатися, що все необхідне обладнання покрите чинним сервісним контрактом.

>> Як активувати сервісний контракт?