Якщо інженер технічної підтримки Cisco прийняв рішення про авансову заміну (терміни заміни визначаються згідно з рівнем наявного сервісного контракту), то вашому запиту надається номер RMA (Return Material Authorization).

Кожен RMA має містити номер RMA, модель і серійний номер одного пристрою, що підлягає заміні.

Необхідну інформацію щодо RMA (дата відвантаження, партномер пристрою) можна знайти за посиланням: https://www.cisco.com/go/software-download

Підмінне обладнання може бути новим або рівноцінним новому.

Разом з підмінним обладнанням кур’єрська служба доставить два примірники акта обміну-передачі обладнання, один з яких ви залишаєте в себе, а другий слід відправити на адресу місцевого складу Cisco (див. адресу нижче) разом з несправним обладнанням.

 

Повернення несправного обладнання

Несправне обладнання потрібно віддати кур’єру, що привіз авансову заміну, або впродовж 10 днів з моменту отримання обладнання відправити на адресу місцевого складу Cisco (див. нижче). Якщо ви цього не зробите, за фактом невчасного повернення обладнання вам буде виписаний рахунок за затримку на суму, що дорівнює вартості неповерненого обладнання за ціною згідно з Global Price List.

Обладнання, що вийшло з ладу і повертається за RMA, має повністю відповідати кількості, моделі та серійному номеру, зазначеним у заявці на отримання авансової заміни обладнання.

Доставник: DHL Global Forwarding (Danzas Kiev Ltd.).
Адреса складу: вул. Свято-Покровська, 68-Б, Гостомель, Київська область, 08290, Україна

NB! Перед відправкою переконайтеся, що:
  1. Ви зафіксували у POWR tool свій намір відправити обладнання  і компанія-доставник DHL Global Forwarding про це знає;
  2. Кожен з несправних приладів запакований в окрему коробку;
  3. На кожній коробці з несправним приладом є етикетка з номером RMA, що виданий саме на цей прилад.

 

Пакування несправного обладнання

  • Важливо, щоб ви акуратно запакували кожен з несправних пристроїв в окрему коробку (бажано оригінальну).
  • Роздрукуйте етикетку з номером RMA та приклейте її на коробку.
  • Якщо ви повертаєте, приміром, 2 пристрої, у вас має бути 2 коробки та 2 номера RMA. Приклейте етикетку з номером RMA на ту коробку, де лежить пристрій, на який цей номер був виданий.
  • Не відправляйте разом з несправним обладнанням технічну документацію, шнури, компакт-диски тощо.
  • Додаткові інструкції з пакування можна знайти на www.cisco.com/go/logistics

 

Оформлення заявки на відправку несправного обладнання

 

Після завершення процесу

  • Роздрукуйте етикетки з POWR та наклейте їх на відповідні коробки.
  • Заповніть та роздрукуйте з POWR акт обміну-повернення та додайте його до вантажу.

 

Просимо вас:
  • Зазначати правильні контактні дані, адресу та поштовий код місця, де знаходиться обладнання.
  • Зазначати точне місце передачі вантажу (ресепшн, под’їзд, вхідні ворота тощо).
  • Підготувати повний комплект документів для повернення обладнання.
  • Використовувати тільки латинські букви.

 

Приймання і транспортування несправного обладнання

Для вашої зручності приймання та транспортування несправного обладнання будуть проведені за рахунок Cisco Systems її логістичним партнером-компанією DHL Ukraine з моменту оформлення заявки через POWR System.

050 468 78 52 (050 447 10 87)
UA.DGF.Orders@dhl.com 08290
DHL Global Forwarding (Danzas Kiev Ltd.), вул. Свято-Покровська, 68-Б, Гостомель, Київська область, 08290, Україна

У разі питань щодо повернення обладнання ви можете звернутися до Cisco Asset Recovery team на asset-recovery-emear@cisco.com або +31 20 357 358 6.

 

Прискорення процедури RMA

Щоб дізнатися про статус доставки RMA або прискорити її процес, використовуйте контакти: euro-lsc@cisco.com, +31 20 485 4200.

 

Можливі причини затримок заміни обладнання

  • Якщо рішення про заміну прийнято після 15:00 за місцевим часом для контракту з рівнем реакції NBD, доставка переноситься на наступний робочий день.
  • Перші 30 днів дії сервісного контракту авансова заміна не проводиться, оскільки потрібен час на поповнення місцевого складу позиціями згідно з цим контрактом. У разі, якщо ви хочете все-таки отримати заміну раніше 30 днів, вам запропонують заміну за стандартною гарантією. У такому разі необхідно буде нести додаткові витрати на логістику та розмитнення.
  • Адреса замовника під час відкриття RMA має збігатися з адресою, прописаною в контракті. Не можна зазначати для RMA адресу дистриб’ютора або партнера на обладнання подвійного призначення (тобто обладнання, що використовується для захисту інформації).