Отримуйте комплексну підтримку (не тільки для продуктів Cisco, але й інших виробників) та скорочуйте простої до абсолютного мінімуму!

У разі виникнення проблеми ваша єдина точка контакту — це інженери, які спеціалізуються на апаратному та програмному забезпеченні Cisco всіх напрямків. Вони забезпечуть централізовану підтримка для широкого портфеля рішень Cisco.

Рішення інциденту відбувається на 44% швидше, ніж при базовій технічної підтримки.

Переваги SSSNT:

єдина точка рішення інциденту;
пріоритетна допомогу у вирішенні інцидентів (відповідь протягом 30 хвилин);
експерти Cisco по архітектурі завжди готові прийти на допомогу;
підтримка фахівців Cisco найвищого рівня.

 

Додаткові матеріали: