Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
SNT Smart Net Total Care NBD Цілодобово Так Так Так
SNTE Smart Net Total Care Enhanced 8x5x4 Цілодобово Так Так Так
SNTP Smart Net Total Care Premium 24x7x4 Цілодобово Так Так Так
  1. Підтримка і виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення Cisco IOS та Cisco Catalyst OS для підтримуваного пакетом устаткування включно з попередніми та майбутніми релізами програмного забезпечення.
  2. Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  3. Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems (https://www.cisco.com/c/en/us/support/index.html) і до системи обробки технічних звернень (https://customerservice.cloudapps.cisco.com/).
  4. Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)* або ж із підвищеним пріоритетом залежно від рівня сервісу (SNTE, SNTP).

     *Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів.

  5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.
  6. Значені вище терміни реагування доступні лише на території України.