Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
OS Smart Net Total Care Onsite OSNBD Цілодобово Так Так Так
OSE Smart Net Total Care Enhanced 8x5x4 OS Цілодобово Так Так Так
OSP Smart Net Total Care Onsite Premium 24x7x4 OS Цілодобово Так Так Так
  1. Підтримка та виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення Cisco IOS та Cisco Catalyst OS для підтримуваного пакетом обладнання включно з попередніми та майбутніми релізами програмного забезпечення.
  2. Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  3. Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
  4. Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.

    *Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Зазначені вище терміни реагування доступні лише для території України.

  5. Обладнання для авансової заміни доставляється інженером Cisco на адресу замовника, зазначену в заявці на отримання заміни RMA.
  6. Завдання, з виконанням яких допоможе Onsite-інженер Cisco згідно з контрактом:
  • заміна несправного обладнання;
  • визначення типів інтерфейсів та їх використання на обладнанні Cisco;
  • визначення продуктів Cisco за логотипом і номером моделей;
  • ідентифікація та пошук серійних номерів;
  • виявлення й опис часто використовуваних компонентів у продуктах Cisco;
  • інформування про принципи й засади використання обладнання Cisco;
  • знання режиму команд Cisco IOS;
  • визначення та перегляд файла конфігурації маршрутизатора або комутатора;
  • копіювання та збереження файла конфігурації маршрутизатора або комутатора за допомогою ноутбука;
  • зміна налаштувань маршрутизатора або файла конфігурації комутатора для повторного використання;
  • вставка файла конфігурації в маршрутизатор або комутатор з використанням ноутбука;
  • налаштування за допомогою основних команд середовища IOS;
  • визначення встановленої конфігурації апаратних засобів за допомогою шоу-команд (наприклад, showver);
  • доступ за допомогою CLI;
  • пошук реєстру параметрів конфігурації Cisco та його зміни;
  • виконання оновлень програмного забезпечення або зниження версій за допомогою використання TFTP, XMODEM або tftpdnld;
  • встановлення програмного забезпечення та оновлення процедур;
  • відновлення пароля на маршрутизаторі або комутаторі;
  • встановлення IP-адреси на обладнанні Cisco.

7. Сервіс доступний практично по всій території України. Докладний перелік міст із часом реакції ви можете знайти тут: https://samccx.cloudapps.cisco.com/apidc/sam/search.do

8. Право на використання цієї технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.