Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
SMBS Smart Net Total Care SMB SA NBD обмежений ні виправлення помилок гостьовий доступ
  1. Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 8 годин на добу, 5 робочих днів на тиждень, з реакцією технічного фахівця Cisco на наступний робочий день.
  2. Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на гостьовому SMB-порталі компанії Cisco Systems (https://www.cisco.com/go/smb-support) і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
  3. Виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення Cisco IOS для підтримуваного пакетом обладнання.
  4. Заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.

    *Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів.

  5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.
  6. Значені вище терміни реагування доступні лише на території України.