Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
SMBS | Smart Net Total Care SMB SA | NBD | обмежений | ні | виправлення помилок | гостьовий доступ |
- Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 8 годин на добу, 5 робочих днів на тиждень, з реакцією технічного фахівця Cisco на наступний робочий день.
- Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на гостьовому SMB-порталі компанії Cisco Systems (https://www.cisco.com/go/smb-support) і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
- Виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення Cisco IOS для підтримуваного пакетом обладнання.
- Заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.
*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів.
- Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.
- Значені вище терміни реагування доступні лише на території України.