Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
SBS Small Business Service Так Цілодобово Так Так Так
  1. Технічна підтримка та консультації у формі чату російською мовою з 11:00 до 15:30. Для цього необхідно вибрати: країна «Russia», мова «Russian» за посиланням: https://www.cisco.com/go/smb-support
  2. Доступ до технічної документації в Cisco Small Business Support Center: https://supportforums.cisco.com/community/netpro/small-business
  3. Оновлення програмного забезпечення: http://software.cisco.com/download/navigator.html
  4. Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.

*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Зазначені вище терміни реагування доступні лише для території України.

5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє 3 роки від дати початку придбаного контракту.