Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
ECDN TVSS/Telepresence support 8x5xNBD Цілодобово Ні Так Так
ECDO Onsite (робочі години) 8x5xNBD Цілодобово Ні Так Так
ECEN TVSS/Telepresence support 8х5х4 Цілодобово Ні Так Так
EC4N TVSS/Telepresence support 24х7х4 Цілодобово Ні Так Так
ECMU TVSS/Telepresence support Ні Цілодобово Ні Так Так
  1. Підтримка і технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  2. Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
  3. Підтримка та отримання другорядних (які не містять нової функціональності) оновлень програмного забезпечення (minor releases) для підтримуваного пакетом устаткування.
  4. Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.

    *Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Ці терміни реагування доступні лише для території України.

  5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років з дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки і доступності покриття обладнання.