Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
SU1 IPS Svc NBD Цілодобово Так Так Так
SU2 IPS Svc 8x5x4 Цілодобово Так Так Так
SU3 IPS Svc 24x7x4 Цілодобово Так Так Так
SUO1 IPS Svc Onsite NBD Цілодобово Так Так Так
  1. Підтримка та виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення, розробленого компанією Cisco Systems для пакета рішень, підтримуваних сервісним контрактом, включно з попередніми та майбутніми релізами програмного забезпечення, а також оновлення та виправлення сигнатур.
  2. Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  3. Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
  4. Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня) або ж із підвищеним пріоритетом залежно від рівня сервісу (SU2, SU3)*.

*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Ці терміни реагування доступні лише для території України.

5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.