Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
SU1 | IPS Svc | NBD | Цілодобово | Так | Так | Так |
SU2 | IPS Svc | 8x5x4 | Цілодобово | Так | Так | Так |
SU3 | IPS Svc | 24x7x4 | Цілодобово | Так | Так | Так |
SUO1 | IPS Svc Onsite | NBD | Цілодобово | Так | Так | Так |
- Підтримка та виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення, розробленого компанією Cisco Systems для пакета рішень, підтримуваних сервісним контрактом, включно з попередніми та майбутніми релізами програмного забезпечення, а також оновлення та виправлення сигнатур.
- Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
- Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
- Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня) або ж із підвищеним пріоритетом залежно від рівня сервісу (SU2, SU3)*.
*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Ці терміни реагування доступні лише для території України.
5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.