Тип Назва Авансова заміна Доступ до TAC Оновлення ПЗ (major releases) Оновлення ПЗ (minor releases) Доступ до cisco.com
SAS Software support Ні Цілодобово Ні Так Так
  1. Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
  2. Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
  3. Підтримка, виправлення помилок і отримання другорядних (minor releases, що не містять нової функціональності) оновлень програмного забезпечення, за винятком операційної системи IOS та вбудованого ПЗ, для підтримуваного пакетом обладнання.
  4. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття програмного забезпечення.