Щоб активувати і почати користуватися своїм сервісним контрактом Cisco SNTC:

  1. Зареєструйте користувача на сайті cisco.com і отримаєте логін (CCO ID).  Переконайтеся, що назва компанії в профілі CCO ID повністю збігається з назвою компанії, що зазначена в сервісному контракті.
  2. Зв’яжіть отриманий CCO ID зі своїм сервісним контрактом. Доступ надається автоматично впродовж 2-48 годин.
    Якщо у вас немає можливості чекати 2-48 годин або в процесі зв’язування CCO ID з сервісним контрактом виникли помилки (див. приклади нижче), запросіть допомогу. Для цього напишіть сервісний запит  англійською мовою через форму Chat Now або відкрийте кейс у Customer Service Hub

    Можливі помилки під час реєстрації сервісного контракту Cisco:

    • Ваш запит буде розглянуто адміністратором сервісного контракту;
    • команда Cisco перевірить на відповідність належність вашого профілю до сервісного контракту.
  3. Не вдається зв’язати CCO ID з сервісним контрактом? Перевірте, чи покрите це обладнання сервісним контрактом. Або напишіть запит в Customer Service Hub, щоб вам допомогли вирішити питання.

 

Після активації сервісного контакту Cisco Smart Net Total Care ви можете:

  1. Якщо у вас проблеми з мережею, обладнанням або оновленням ПЗ Cisco — відкрити кейс в Cisco TAC і отримати оперативну допомогу інженера Cisco.
  2. Якщо зламалося обладнання, покрите сервісним контрактом — оформити Cisco RMA (авансову заміну обладнання).
  3. Почати користуватися ресурсами та інструментами сайту cisco.com, що передбачені вашим сервісним контрактом Cisco.
  4. Оновлювати ПЗ Cisco IOS.
  5. Користуватися інтелектуальними можливостями сайту cisco.com. Завдяки цьому ви зможете підвищити виробничу ефективність і знизити ризики.