Яку помилку ви бачите, коли намагаєтеся відкрити кейс у ТАС?

Варіант 1. У 70% випадків така ситуація виникає тому, що користувач вніс некоректну інформацію про свою компанію або не пов’язав (не асоціював) дані про компанію зі своїм обліком та сервісним контрактом.

 рішення   Виконайте необхідні дії згідно з інструкціями нижче:

>> Активувати сервісний контракт (повний опис процедури), в т.ч.
>> Зареєструвати нового користувача
>> Зв’язати ССО ID із сервісним контрактом

 

Варіант 2. У низці випадків помилка може виникнути через відмінності в написанні назви компанії та адреси: написання у системи Cisco відрізняється від того, що вводить користувач.

 рішення   Зверніться до компанії, де ви купували сервісний контракт (партнеру Cisco) та повідомте номер свого сервісного контракту. Працівник цієї компанії допоможе розібратися з помилкою та за необхідності внесе зміни до системи Cisco.

>> Як дізнатися № нашого сервісного контракту?