Пріоритет/Критичність 1: діюча мережа вийшла з ладу або наявний критичний вплив на ділові операції вашої компанії. Cisco займатиметься розв’язанням проблеми цілодобово. Ваша компанія має забезпечити цілодобову взаємодію з інженером ТАС, в іншому разі пріоритет буде автоматично знижено.

Якщо вам потрібна оперативна допомога, ви можете запросити її телефоном у працівника контакт-центру Cisco TAC: 0 (800) 301-20-90, +380 (44) 390-24-00.

Пріоритет/Критичність 2: функціонування діючої мережі сильно погіршилося або функціонування негативно впливає на важливі аспекти діяльності вашої компанії. Ваша компанія має забезпечити взаємодію з інженером ТАС протягом робочого дня, в іншому разі пріоритет буде автоматично знижено.

Пріоритет/Критичність 3: експлуатаційні характеристики мережі погіршилися, тоді як більшість бізнес-операцій відбуваються в нормальному режимі.

Пріоритет/Критичність 4: ви потребуєте інформації або допомоги щодо встановлення або конфігурації обладнання Cisco. Жодного впливу на ваші ділові операції не відбувається або цей вплив є незначним.

NB! Вибираючи високі рівні критичності (1 і 2), ви маєте гарантувати постійний контакт і співпрацю з інженером ТАС протягом усього часу роботи над запитом:

  • 24 х 7 для Критичності 1
  • у робочий час для Критичності 2