Робота над запитом передбачає:

  1. Збір даних з обладнання замовника (іноді спільно з інженером ТАС) та їх аналіз інженером ТАС
  2. Інженер ТАС може відтворити проблему в лабораторії ТАС
  3. За необхідності залучаються розробники та їх ескалаційні команди
  4. Якщо проблема ідентифікована і це новий баг, інженер ТАС створює запит на передає розробникам
  5. Після виправлення коду необхідний час на його тестування та випуск проміжної (interim) версії ПЗ
  6. У виняткових випадках випускається інженерна версія (engineering special) з виправленням або debug image для збору додаткових даних.
  7. Якщо ви вважаєте, що робота над заявкою відбувається неефективно, скористайтеся процесом «Адміністративна ескалація».

 

У рамках SNTC інженер TAC не може:

  1. Давати офіційні рекомендації щодо вибору дизайну мережі або версій ПЗ
  2. Вирішувати або досліджувати проблему, якщо конфігурація чи функціональність не підтримується на поточній платформі
  3. Налаштовувати обладнання «з нуля» під потреби замовника
  4. Шукати причину проблеми за відсутності логів
  5. Вирішувати більше однієї проблеми в одному запиті
  6. Публікувати ПЗ для замовника
  7. Надавати детальний Root Cause Analysis у вигляді документа

>> Поради щодо ефективної співпраці з Cisco TAC