У разі покриття сервісною підтримкою обладнання, яке може розцінюватися як потенційно зламане (ніколи не покривалося сервісним контрактом або довго не покривалося, вчасно не продовжена сервісна підтримка, придбане не в авторизованого постачальника), може виникнути потреба у платній діагностиці.

Діагностика проводиться на рівні шасі. Зазвичай триває 14-21 день. Плата за неї не повертається.

 

Як відбувається процес діагностики:

  1. Партнер і замовник підтверджують, що згодні зробити діагностику.
  2. Cisco надає анкету-документ для заповнення. У документ необхідно внести інформацію про обладнання для перевірки, місця перевірки і стан мережі, включно з Show tech file, та надіслати на адресу services-compliance-support@cisco.com
  3. Якщо документ заповнений повністю і правильно, Cisco створює квоту для розміщення замовлення на діагностику.
  4. Використовуючи SKU (парт-номер), наданий у квоті, дистриб’ютор може розмістити замовлення.
    Партномер Приблизна ціна
    ASF—CEI—G—INSP—LC
    Low Complexity
    596 $
    ASF—CEI—G—INSP—MC
    Medium Complexity
    718 $
    ASF—CEI—G—INSP—HC
    High Complexity
    994 $
  5. Після розміщення замовлення діагностика буде проведена в замовника в термін від 5 до 7 днів.
  6. Якщо обладнання пройшло перевірку, на нього можна розмістити замовлення на сервісний контракт.
  7. Якщо обладнання не пройшло перевірку, розмістити замовлення на сервісний контракт не можна.

Якщо ви не хочете проходити перевірку, можна замовити нове обладнання або відремонтоване.

З інформацією про платну діагностику обладнання в разі покриття сервісним контрактом можна ознайомитися за посиланням: https://www.cisco.com/go/inspection