Є кілька джерел, з яких ви можете дізнатися термін дії вашого сервісного контракту:

  1. Під час придбання / продовження дії сервісного контракту вам як замовнику надходить рахунок від компанії-продавця (партнера Cisco), де зазначаються терміни дії сервісного контракту. Збережіть у себе ці дати.
  2. Зверніться до компанії, де ви придбали сервісний контракт (партнера Cisco) і повідомте № свого сервісного контракту. Її працівник знайде в системі Cisco потрібну вам інформацію.

 Порада  Якщо у вас кілька сервісних контрактів, то для зручності керування ви можете «вирівняти» їх дати. Тоді в усього вашого устаткування буде однакова дата закінчення сервісного контракту. Така процедура називається «котермінація». Вона виконується під час розміщення нового замовлення на сервісний контракт.

Детальніше про котермінацію