Smart Call Home (http://cisco.com/go/smartcall) надає можливість цілодобового моніторингу пристроїв для забезпечення проактивної діагностики мережі, запобігання несправностям, а також відновлення.

Послуга доступна без будь-яких додаткових витрат для широкого спектра мережних пристроїв Cisco.

Опція Smart Call Home забезпечує:

  • моніторинг мережі за допомогою діагностичних звітів;
  • запобігання та усування несправності в режимі реального часу;
  • автоматичну генерацію запитів на обслуговування для технічних інженерів;
  • безпеку та надійність передачі даних;
  • персоналізований і налаштовуваний web-портал для розгляду Call Home-повідомлень, детальної діагностики та отримання рекомендацій.

 

Схема функціонування опції Smart Call Home

Якщо потенційна проблема виявлена, відбувається таке:

  1. Зашифровані повідомлення передаються до Smart System.
  2. Система перевіряє та аналізує повідомлення, оцінює серйозність питання й активує відповідну послідовність повідомлення на основі профілю, який ви створили.
  3. Якщо проблема серйозна, функція Smart Call Home автоматично генерує запит на обслуговування до CiscoTAC, паралельно ініціюючи детальну діагностику проблеми, що виникла.