У Cisco близько 20 видів сервісних контрактів. Кожен з них містить різні послуги, приміром:
- можливість швидкої авансової заміни обладнання, яке вийшло з ладу;
- можливість отримати консультацію від інженера центру технічної підтримки Cisco TAC;
- доступ до інструментів сайту Cisco TAC;
- можливість оновлювати ПЗ Cisco;
- можливість комплексно обслуговувати ПЗ Cisco;
- можливість отримати комплексну підтримку не тільки для продуктів Cisco, але й для продуктів інших виробників, див. послугу Solution Support (SSSNT);
- доступ до порталу SNTC, де є інструменти для зручного управління життєвим циклом продуктів Cisco;
- доступ до набору сервісних рішень і прикладів найуспішнішого досвіду з використання продуктів Cisco, див. послугу Success Tracks.
Ознайомтеся з послугами Cisco та визначте потреби вашої організації — це основа для підбору підхожого сервісного контракту. За консультаціями і допомогою в підборі сервісного контракту ви можете звернутися до свого постачальника послуг / системного інтегратора, постачальника послуг (Мегатрейд) або центру технічної підтримки Cisco в Україні.
>> Повний перелік сервісних контрактів Cisco SNTC