Smart Call Home (http://cisco.com/go/smartcall) надає можливість цілодобового моніторингу пристроїв для забезпечення проактивної діагностики мережі, запобігання несправностям, а також відновлення.
Послуга доступна без будь-яких додаткових витрат для широкого спектра мережних пристроїв Cisco.
Опція Smart Call Home забезпечує:
- моніторинг мережі за допомогою діагностичних звітів;
 - запобігання та усування несправності в режимі реального часу;
 - автоматичну генерацію запитів на обслуговування для технічних інженерів;
 - безпеку та надійність передачі даних;
 - персоналізований і налаштовуваний web-портал для розгляду Call Home-повідомлень, детальної діагностики та отримання рекомендацій.
 
Схема функціонування опції Smart Call Home
Якщо потенційна проблема виявлена, відбувається таке:
- Зашифровані повідомлення передаються до Smart System.
 - Система перевіряє та аналізує повідомлення, оцінює серйозність питання й активує відповідну послідовність повідомлення на основі профілю, який ви створили.
 - Якщо проблема серйозна, функція Smart Call Home автоматично генерує запит на обслуговування до CiscoTAC, паралельно ініціюючи детальну діагностику проблеми, що виникла.
 

