1. Щоб відкрити кейс в Customer Service Hub для вирішення різних операційних питань, відкрийте сторінку: https://customerservice.cloudapps.cisco.com/
2. У поле пошуку введіть питання, що вас цікавить, або уточніть тему, наприклад: «Update Renewal metrics/Change dates in the contract/Update Serial in the contract/Help validating my quote». Натисніть кнопку пошуку.
3. Із запропонованих варіантів виберіть найбільш підхожий до вашого запиту, наприклад, «Service Performance Metrics Issues». Натисніть: «Open a case».
4. Дайте відповідь на питання:
5. Якщо відповідь «Так», введіть CCО ID для якого ви це робите:
6. Натисніть «Next». У випадному меню, виберіть тему, найбільш підхожу для вашого запиту:
7. Заповніть поля «Коментарі» та «Optional Information» (опишіть все докладно, додайте всі дані, щоб консультант Cisco мав усю необхідну інформацію для рішення вашого запиту). Натисніть «Next».
8. Після цього вашому запиту буде присвоєно номер кейса, а ви отримаєте е-лист про створення заявки: