У разі покриття сервісною підтримкою обладнання, яке може розцінюватися як потенційно зламане (ніколи не покривалося сервісним контрактом або довго не покривалося, вчасно не продовжена сервісна підтримка, придбане не в авторизованого постачальника), може виникнути потреба у платній діагностиці.
Діагностика проводиться на рівні шасі. Зазвичай триває 14-21 день. Плата за неї не повертається.
Як відбувається процес діагностики:
- Партнер і замовник підтверджують, що згодні зробити діагностику.
- Cisco надає анкету-документ для заповнення. У документ необхідно внести інформацію про обладнання для перевірки, місця перевірки і стан мережі, включно з Show tech file, та надіслати на адресу services-compliance-support@cisco.com
- Якщо документ заповнений повністю і правильно, Cisco створює квоту для розміщення замовлення на діагностику.
- Використовуючи SKU (парт-номер), наданий у квоті, дистриб’ютор може розмістити замовлення.
Партномер Приблизна ціна ASF—CEI—G—INSP—LC
Low Complexity596 $ ASF—CEI—G—INSP—MC
Medium Complexity718 $ ASF—CEI—G—INSP—HC
High Complexity994 $ - Після розміщення замовлення діагностика буде проведена в замовника в термін від 5 до 7 днів.
- Якщо обладнання пройшло перевірку, на нього можна розмістити замовлення на сервісний контракт.
- Якщо обладнання не пройшло перевірку, розмістити замовлення на сервісний контракт не можна.
Якщо ви не хочете проходити перевірку, можна замовити нове обладнання або відремонтоване.
З інформацією про платну діагностику обладнання в разі покриття сервісним контрактом можна ознайомитися за посиланням: https://www.cisco.com/go/inspection