Сервісний контракт Smart Net Total Care надає значні переваги замовникам у трьох основних сферах:

  1. Зниження ризику
  2. Виробнича ефективність
  3. Прискорене розв’язання проблем.

Цінність, що додається до робочих процесів підтримки 1 2 3
Технічна підтримка та керування інцидентами

  • Швидка професійна технічна підтримка від Cisco TAC
  • Авансова заміна обладнання
  • Прості автоматизовані процеси для керування інцидентами
Попередження про вразливості та сповіщення щодо продуктів

  • Інформативні попередження про вразливості
  • Важливі повідомлення щодо продуктів (обладнання та ПЗ)
  • Сповіщення про доступність послуг (обладнання та ПЗ)
Керування сервісними контрактами

  • Пристрої, що обслуговуються / не обслуговуються та рівні (варіанти) сервісних контрактів, які для цих пристроїв підходять
  • Підготовка та планування продовження договорів
  • Планування бюджету
Керування життєвим циклом продуктів

  • Актуальні відомості про базу встановленого обладнання
  • Припинення продажів / завершення терміну експлуатації, невідповідність версій ПЗ
  • Автоматизація для скорочення витрат і ризиків, пов’язаних з виконуваними вручну процесами

 

Ці переваги реалізовані на порталі SNTC завдяки таким можливостям:

Технічна підтримка та керування інцидентами. Експерти центру технічної підтримки Cisco нададуть вам цілодобову підтримку 7 днів на тиждень 365 днів на рік. Ми пропонуємо авансову заміну обладнання зі швидким відгуком на звернення, а також інтелектуальні можливості для оптимізації вашої взаємодії зі співробітниками центру підтримки ТАС завдяки швидкому пошуку інформації про ваші пристрої та покриття послугами.

Керування попередженнями. Попередження Cisco дають змогу запобігти збоям у роботі мережі завдяки своєчасному виявленню та розв’язанню проблем. Керування попередженнями Smart Net Total Care дає можливість ефективно керувати попередженнями Cisco і відстежувати їх з метою зменшення ризику та підвищення ефективності.

Керування охопленням сервісних контрактів. Ви зможете швидко та просто виявляти компоненти апаратного та програмного забезпечення, що покриваються контрактом, і визначати, чи відповідають рівні підтримки вашим бізнес-потребам і корпоративним політикам. Інформація про покриття сервісними контрактами дає змогу знизити ризики та підвищити виробничу ефективність.

Керування життєвим циклом продуктів. Послуга Smart Net Total Care надає актуальну картину вашої бази встановленого обладнання Cisco, включно з такими відомостями, як інформація про пристрої та їх конфігурацію, серійний номер, версію ПЗ Cisco IOS, встановлену пам’ять і мікропрограмне забезпечення, IP-адресу, ім’я хоста та багато іншого. Можливість ведення актуальних даних про базу встановленого обладнання, що надається послугою Smart Net Total Care, значно підвищує ефективність порівняно з ручними способами, а також знижує ризик помилок завдяки автоматизації.