Дію сервісного контракту можна продовжити протягом 30 днів з моменту закінчення попереднього контракту. Після завершення цього терміну підмінне обладнання буде вивезено з місцевого сервісного складу, і у разі нового замовлення Cisco Systems знадобиться 30 днів на наповнення місцевого складу підмінною позицією.

Для деяких продуктів Cisco сервісна підтримка є обов’язковою для забезпечення повного функціоналу:

  • міжмережний екран Cisco ASA з модулем запобігання вторгненням IPS виробляє фільтрацію мережного потоку за наявності актуальних баз сигнатур, тільки при покритті чинним сервісним контрактом;
  • програмне забезпечення VMWareESXi і vSphere неможливо замовити без розширеної гарантії Smart Net Total Care;
  • контакт-центри Cisco Express і Enterprise дозволяють звернення до центру технічної підтримки при кожній інсталяції.

Таким чином, платна розширена гарантія є невід’ємною частиною комплексного
технічного рішення Cisco. Продовження є можливим для контрактів, що закінчуються, на термін від 1 року до дати End of Support.

Продовжити сервісний контракт ви зможете, звернувшись до авторизованого реселлера Cisco. Список доступних партнерів для замовлення продовження доступний за допомогою веб-сервісу «Місцезнаходження Партнерів»
(Partner Locator: http://cisco.com/go/partnerlocator)