Якщо ви хочете відкрити сервісний запит (інші назви: заявка, кейс, тікет) за допомогою електронної пошти, підготуйте лист для відправки за е-адресою: tac@cisco.com. У листі и можете запросити російськомовних інженерів ТАС для спілкування. Але перший запит має бути англійською мовою.

Приклад листа із сервісним запитом:

 

Відповідь інженерів ТАС про те, що запит узято до роботи і йому присвоєно сервісний номер:

  Складаючи листа / готуючись до розмови телефоном, підготуйте обов’язкові дані та дотичну до поточного запиту інформацію для аналізу (напр., файли логів тощо) — це прискорить роботу над вашим запитом. Ось поради з ефективної співпраці з Cisco TAC, що допоможуть вам у цьому.

 

Контакти Cisco TAC