1 Авансова заміна обладнання |
2 Cisco TAC |
3 Підтримка ПЗ |
4 cisco.com |
5 Інтелектуальні можливості SNTC |
Заміна обладнання з місцевого складу.
Доставка на адресу замовника |
Глобальний та цілодобовий центр технічної підтримки допомагає фахівцям у розв’язанні складних мережних проблем | Оновлення Cisco IOS і прикладного ПЗ підвищує ефективність інвестицій в обладнання Cisco | Доступ до інформаційних ресурсів і навчання | Управління базою встановленого обладнання, сервісними контрактами, життєвим циклом продуктів, попередження безпеки та оповіщення про продукти |
Сервісний контракт Cisco Smart Net Total Care передбачає:
1. Отримання основних і проміжних релізів програмного забезпечення Cisco IOS через сайт (http://cisco.com/go/software) або на фізичних носіях (на вимогу).
2. Постійний (24х7) авторизований доступ до сайту cisco.com.
3. Постійний (24×7х365) доступ до центру технічної підтримки Cisco TAC за телефоном, е-поштою або через сайт для вирішення та ескалацій критичних проблем. На всі заявки щодо апаратних, конфігураційних чи програмних проблеми з рівнями пріоритетності 1 і 2 працівники центру TAC Cisco нададуть відповідь протягом однієї години (цілодобово). На звернення з пріоритетом 3 або 4, що надійшли в позаробочий час, відповідь буде надана не пізніше наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 за місцевим часом.
4. Упереджувальна (авансова) заміна запчастин та обладнання (доставка кур’єрською службою) протягом 4 годин або наступного робочого дня (залежно від обраного рівня сервісу) з моменту прийняття рішення про необхідність заміни (привласнення номера заміни RMA — Return Material Authorization).
5. Портал Smart Net Total Care (https://www.cisco.com/web/smartservices/sntc.htm) забезпечує безпечний доступ до детальних даних про пристрої в мережі, а також надає інтерактивну панель управління, на яку виводиться інформація, необхідна для прискорення процесу розв’язання проблем. На порталі виконується детальний аналіз даних пристрою, зібраних з бази встановленого обладнання, після чого ця інформація доповнюється даними служби підтримки Cisco. У результаті ви отримуєте практичні рекомендації для подальших дій. На цьому порталі ви зможете управляти доступом користувачів, конфігурувати і створювати звіти. Портал надає доступ до моніторингу справності мережних пристроїв з послугою оповіщення про безпеку мережі та повідомлень про продукти, інформації про життєвий цикл продуктів і покриття сервісними контрактами Cisco.
>> Більше про компоненти сервісного контракту Cisco SNTC на сайті cisco.com