Щоб активувати і почати користуватися своїм сервісним контрактом Cisco SNTC:
- Зареєструйте користувача на сайті cisco.com і отримаєте логін (CCO ID). Переконайтеся, що назва компанії в профілі CCO ID повністю збігається з назвою компанії, що зазначена в сервісному контракті.
- Зв’яжіть отриманий CCO ID зі своїм сервісним контрактом. Доступ надається автоматично впродовж 2-48 годин.
Якщо у вас немає можливості чекати 2-48 годин або в процесі зв’язування CCO ID з сервісним контрактом виникли помилки (див. приклади нижче), запросіть допомогу. Для цього напишіть сервісний запит англійською мовою через форму Chat Now або відкрийте кейс у Customer Service Hub Можливі помилки під час реєстрації сервісного контракту Cisco:
- Ваш запит буде розглянуто адміністратором сервісного контракту;
- команда Cisco перевірить на відповідність належність вашого профілю до сервісного контракту.
- Не вдається зв’язати CCO ID з сервісним контрактом? Перевірте, чи покрите це обладнання сервісним контрактом. Або напишіть запит в Customer Service Hub, щоб вам допомогли вирішити питання.
Після активації сервісного контакту Cisco Smart Net Total Care ви можете:
- Якщо у вас проблеми з мережею, обладнанням або оновленням ПЗ Cisco — відкрити кейс в Cisco TAC і отримати оперативну допомогу інженера Cisco.
- Якщо зламалося обладнання, покрите сервісним контрактом — оформити Cisco RMA (авансову заміну обладнання).
- Почати користуватися ресурсами та інструментами сайту cisco.com, що передбачені вашим сервісним контрактом Cisco.
- Оновлювати ПЗ Cisco IOS.
- Користуватися інтелектуальними можливостями сайту cisco.com. Завдяки цьому ви зможете підвищити виробничу ефективність і знизити ризики.