Пріоритет/Критичність 1: діюча мережа вийшла з ладу або наявний критичний вплив на ділові операції вашої компанії. Cisco займатиметься розв’язанням проблеми цілодобово. Ваша компанія має забезпечити цілодобову взаємодію з інженером ТАС, в іншому разі пріоритет буде автоматично знижено.
Пріоритет/Критичність 2: функціонування діючої мережі сильно погіршилося або функціонування негативно впливає на важливі аспекти діяльності вашої компанії. Ваша компанія має забезпечити взаємодію з інженером ТАС протягом робочого дня, в іншому разі пріоритет буде автоматично знижено.
Пріоритет/Критичність 3: експлуатаційні характеристики мережі погіршилися, тоді як більшість бізнес-операцій відбуваються в нормальному режимі.
Пріоритет/Критичність 4: ви потребуєте інформації або допомоги щодо встановлення або конфігурації обладнання Cisco. Жодного впливу на ваші ділові операції не відбувається або цей вплив є незначним.
NB! Вибираючи високі рівні критичності (1 і 2), ви маєте гарантувати постійний контакт і співпрацю з інженером ТАС протягом усього часу роботи над запитом:
|