Робота над запитом передбачає:
- Збір даних з обладнання замовника (іноді спільно з інженером ТАС) та їх аналіз інженером ТАС
- Інженер ТАС може відтворити проблему в лабораторії ТАС
- За необхідності залучаються розробники та їх ескалаційні команди
- Якщо проблема ідентифікована і це новий баг, інженер ТАС створює запит на передає розробникам
- Після виправлення коду необхідний час на його тестування та випуск проміжної (interim) версії ПЗ
- У виняткових випадках випускається інженерна версія (engineering special) з виправленням або debug image для збору додаткових даних.
- Якщо ви вважаєте, що робота над заявкою відбувається неефективно, скористайтеся процесом «Адміністративна ескалація».
У рамках SNTC інженер TAC не може:
- Давати офіційні рекомендації щодо вибору дизайну мережі або версій ПЗ
- Вирішувати або досліджувати проблему, якщо конфігурація чи функціональність не підтримується на поточній платформі
- Налаштовувати обладнання «з нуля» під потреби замовника
- Шукати причину проблеми за відсутності логів
- Вирішувати більше однієї проблеми в одному запиті
- Публікувати ПЗ для замовника
- Надавати детальний Root Cause Analysis у вигляді документа
>> Поради щодо ефективної співпраці з Cisco TAC