Щоб відкрити сервісний запит (інші назви: заявка, кейс, тікет) до Cisco TAC через сайт:
- Авторизуйтеся на cisco.com використовуючи свій CCO ID та пароль.
- Перейдіть на сторінку: https://mycase.cloudapps.cisco.com/case (або виберіть в меню: Support & Downloads => Contact Support => Open a new case
- Натисніть кнопку «Open a new Case».
- Виберіть тип сервісного запиту серед трьох варіантів:
Діагностика та зневадження / Запит на RMA / Поставити питання
- Пишіть заголовок запиту так, щоб він був інформативним.
Приклад інформативної структури для заголовка
[Cisco product ID] [Software version] [Short issue description all in English]
Приклад інформативного заголовка
ISR4431 16.6.3 Gateway-Based recording falling due to XMF timeouts
- У полі «Description» докладно опишіть проблему англійською мовою (можете тут же запросити російськомовного інженера ТАС, але перший запит обов’язково пишіть англійською).>> Поради для ефективної співпраці з Cisco TAC
- Зазначте «Technology». Для цього можна скористатися автоматчною функцією «Cisco Suggestions» АБО виберіть «Technology/Problem Area» вручну.
- Прикріпіть висновок «show tech» та інші наявні дані.