Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
SNT | Smart Net Total Care | NBD | Цілодобово | Так | Так | Так |
SNTE | Smart Net Total Care Enhanced | 8x5x4 | Цілодобово | Так | Так | Так |
SNTP | Smart Net Total Care Premium | 24x7x4 | Цілодобово | Так | Так | Так |
- Підтримка і виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення Cisco IOS та Cisco Catalyst OS для підтримуваного пакетом устаткування включно з попередніми та майбутніми релізами програмного забезпечення.
- Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
- Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems (https://www.cisco.com/c/en/us/support/index.html) і до системи обробки технічних звернень (https://customerservice.cloudapps.cisco.com/).
- Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)* або ж із підвищеним пріоритетом залежно від рівня сервісу (SNTE, SNTP).
*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів.
- Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.
- Значені вище терміни реагування доступні лише на території України.