Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
SAS | Software support | Ні | Цілодобово | Ні | Так | Так |
- Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
- Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
- Підтримка, виправлення помилок і отримання другорядних (minor releases, що не містять нової функціональності) оновлень програмного забезпечення, за винятком операційної системи IOS та вбудованого ПЗ, для підтримуваного пакетом обладнання.
- Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття програмного забезпечення.