Центр технічної підтримки (Cisco TAC) надає послуги всім замовникам, які мають чинну угоду про сервісне обслуговування CSA (Cisco Service Agreement). Доступний в режимі 24x7x365.

Звернутися до Cisco TAC можна будь-яким зі способів, що є зручнішим для вас:

Якщо є SNTC на обладнання Cisco Enterprise
TAC Service Request Tool: https://mycase.cloudapps.cisco.com/case
tac@cisco.com
0 (800) 301-20-90, +380 (44) 390-24-00
Якщо є SNTC на обладнання Cisco Small Business
Спільнота: https://community.cisco.com
0 (800) 301-20-90, +380 (44) 390-24-00 (просіть з’єднати з Cisco Small Business Support)
Портал SNTC
https://www.cisco.com/web/smartservices/sntc.html
Якщо у вас немає сервісного контракту Cisco, для вирішення операційних питань звертайтеся до Customer Service Hub (https://customerservice.cloudapps.cisco.com)
Важливо!  Щоб вам надали допомогу максимально оперативно, будьте готові повідомити фахівцю Cisco TAC такі дані:
  1. Своє ім’я користувача (CCО ID) на cisco.com;
  2. № сервісного контракту;
  3. Серійні номери обладнання щодо якого будете ставити питання.
    >> Перелік усіх основних даних, що може запросити Cisco TAC

 

Чим корисний Cisco TAC?

Окрім оперативного консультування та технічної допомоги від інженерів Cisco, держальники сервісних контрактів можуть користуватися інтернет-ресурсами Cisco TAC, завдяки яким отримують швидкий доступ до:

  • критично важливої інформації про своє обладнання,
  • матеріалів для самоосвіти,
  • можливостей для швидкого розв’язання проблем з мережею та підвищення її загальної продуктивності за допомогою профілактичних заходів.

Cisco TAC надає рішення для істотного скорочення часу простоїв мережі, збільшення її надійності та рівня задоволеності замовників Cisco.

 

Як організовано роботу Cisco TAC?

Кожному сервісному запиту, що надходить до центру технічної підтримки Cisco TAC, надається номер Service Request Number для подальшої ідентифікації вашої заявки.

Мова спілкування у Cisco TAC — англійська. Саме нею потрібно писати перше звернення до ТАС та, за необхідності, попросити залучити україномовних/російськомовних інженерів для вирішення технічної проблеми.

NB! Якщо ви створюєте декілька сервісних запитів, що якимось чином пов’язані одне з одним, заважайте, будь ласка, що їх можуть взяти в опрацювання різні інженери Cisco. Ці фахівці не знатимуть про наявність дотичного запиту / додаткової інформації. Тому важливо максимально докладно описати проблемну ситуацію у кожному із запитів.

>> Поради щодо ефективної співпраці з Cisco TAC

>> Робота над запитом та повноваження інженера Cisco TAC

>> Створення сервісного запиту на сайті cisco.com

>> Створення сервісних запитів е-поштою або телефоном

>> Ескалація сервісних запитів