8x5x4 OS |
Обладнання доставляється на місце заміни впродовж робочого дня 5 днів на тиждень протягом 4 годин після оформлення заявки в супроводі інженера Cisco |
8x5xNBD |
Обладнання доставляється на місце заміни впродовж робочого дня 5 днів на тиждень наступного робочого дня після оформлення заявки |
CCW-R |
Cisco Commerce Workspace Renewal — інструмент для перегляду статусу сервісного контракту та переліку обладнання, яке він покриває. Знаходиться за адресою: https://apps.cisco.com/Commerce/home, див. вкладку «Software Subscriptions and Services- CCW-R» |
CCО ID |
Cisco Connection Online Identificator — логін (User ID) для сайту cisco.com |
Cisco Smart Call Home |
Послуга з цілодобового моніторингу пристроїв для забезпечення проактивної діагностики мережі, запобігання несправностям, а також відновлення роботи. Доступна без будь-яких додаткових витрат для широкого спектра мережних пристроїв Cisco: http://cisco.com/go/smartcall |
Solution Support |
Cisco Solution Support Services (SSSNT) — це те ж, що Smart Net Total Care з однією лише різницею: з ним ви отримаєте підтримку також з питань обладнання інших виробників. Передбачається, що для отримання найкращих результатів кількість обладнання Cisco в інфраструктурі має становити 50% або більше. |
Cisco SORT |
Service Order RMA Tool — інструмент, за допомогою якого користувач може побачити всі свої RMA Cisco. SORT можна додати як модуль до My Cisco workspace (див. презентацію, слайд 16: https://bit.ly/CiscoSORTaboutEN) |
Cisco Support Community |
Сайт з тренінгами, форумами, тех. документацією за всіма темами, що стосуються продуктів Cisco (https://community.cisco.com) |
Cisco TAC |
Центр технічної підтримки Cisco TAC (Technical Assistance Center). Звертатися можна одним зі способів: телефоном, е-поштою, через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) |
cisco.com |
Сайт для користування сервісним контрактом Cisco. |
Compliance Check |
Платна діагностика справності обладнання |
CSA |
Cisco Service Agreement — сервісний контракт Cisco |
CSPC-колектор |
ПЗ, що інвентаризує наявне мережне обладнання Cisco |
Customer Service Hub |
Сервіс для відкриття кейсів та вирішення різних операційних питань, в т.ч. за відсутності сервісного контракту або для запиту допомоги із активацією/додаванням сервісного контракту Cisco Smartnet. Для відкриття кейса в Customer Service Hub перейдіть за посиланням: https://customerservice.cloudapps.cisco.com/ |
Major releases |
Важливі оновлення програмного забезпечення, що містять новий функціонал |
Minor releases |
Другорядні оновлення програмного забезпечення, що не містять нового функціоналу |
NBD |
Next Business Day = обладнання замінюється на наступний робочий день після оформлення заявки |
NCD |
Next Calendar Day = обслуговування на наступний календарний день 365/24/7 |
Onsite (OS) |
Обладнання доставляється на місце заміни в супроводі інженера Cisco. Якщо такого позначення немає, це означає, що обладнання доставить кур’єр. |
OSNBD |
Onsite Next Business Day = обладнання замінюється на наступний робочий день після оформлення заявки в супроводі інженера Cisco |
POWR tool |
Cisco POWR System — інструмент на сайті cisco.com, через який замовники оформлюють заявки на відправку несправного обладнання. Детальніше про те, як оформити заявку RMA Cisco |
RMA |
RMA Cisco (Return Material Authorization) — процес заміни та повернення несправного обладнання. Необхідну інформацію для RMA (дата відвантаження, партномер пристрою) можна знайти на сторінці: https://www.cisco.com/go/software-download |
SAMT |
Service Access Management Tool — інструмент для моніторингу та управління доступом до сервісних контрактів |
Service Availability Matrix Tool |
Матриця територіальної доступності сервісних контрактів |
Service Finder |
Інструмент для підбору розширеної сервісної гарантії |
Software Service |
Cisco Software Support Service (Cisco SWSS) — комплексне обслуговування ПЗ Cisco |
SNTC (сервісний контракт) |
Smart Net Total Care (застаріла назва Cisco Смартнет, Cisco Smartnet) — низка послуг з технічної підтримки, якими ви можете користуватися після укладення сервісного контракту з Cisco. SNTC надає ресурси для швидкого сервісного обслуговування, управління інцидентами, контролю ризиків, підвищення операційної ефективності тощо (див. докладніше про компоненти SNTC) |
SNTC (портал) |
Веб-ресурс за адресою: https://www.cisco.com/web/smartservices/sntc.html, доступ до якого можна налаштувати після придбання сервісного контракту Cisco SNTC. На порталі SNTC можна отримувати інформацію про свою інстальовану базу обладнання, його життєвий цикл, покриття сервісними контрактами, а також повідомлення щодо продуктів |
Success Tracks |
Низка сервісних рішень для швидкого досягнення бізнес-цілей |
TAC |
див. Cisco TAC |
Warranty Finder |
Інструмент для пошуку терміну дії стандартної гарантії |
Консолідація |
Об’єднання контрактів за рівнем з метою скорочення їхньої кількості для спрощення інстальованої бази та більшої прогнозованості подальших продовжень |
Котермінація |
Зведення різних дат у контракті до єдиної дати закінчення |