Сервісна підтримка типу Cisco Smartnet (Смартнет Cisco) мігрувала в найновішу підтримку Cisco Smart Net Total Care (SNTC) з інтелектуальними можливостями, які допоможуть проактивно управляти мережею.

Cisco Smart Net Total Care надає ресурси підтримки для продовження життєвого циклу встановлених у вас мережних пристроїв Cisco Systems:

  • онлайн і телефонний доступ до технічних і технологічних експертів Cisco 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік;
  • можливість заміни апаратних засобів протягом 24 годин;
  • моніторинг роботи мережних пристроїв у режимі реального часу;
  • оновлення програмного забезпечення на вимогу;
  • можливості для підвищення професійного рівня ваших співробітників.

Доступність і продуктивність – ось основні вимоги, які висувають до будь-якого мережного пристрою. Зараз, коли мережі перетворилися на основний компонент бізнесу, їхнє значення різко зросло. Тепер важливими критеріями є не лише постійна готовність мережі до роботи при розумних і передбачуваних витратах, а і підвищення якості та продуктивності праці в усій компанії за її допомогою.

Сервісний контракт Cisco Smart Net Total Care забезпечить вашій компанії необхідні послуги з підтримки мережі. У результаті ваші співробітники отримують доступ до технологічних знань і передового досвіду Cisco, а мережні пристрої працюють з високою надійністю і продуктивністю. Сервісний контракт можна замовити на термін, кратний 1 року, або до дати закінчення підтримки обладнання (End of Support date).

 

Сервісні компоненти

Доступ до інтерактивного порталу SNTC
Розширений доступ до порталу cisco.com
Доступ до служби технічної підтримки
Поліпшення й оновлення програмного забезпечення Cisco IOS
Діагностика мережних пристроїв
Авансова заміна обладнання з опціональними можливостями

 

Переваги для замовника

Доступ до найкращих технічних фахівців з усього світу
Підвищена стабільність роботи пристроїв
Доступність авансової заміни з виїздом технічного фахівця
Зниження капітальних вкладень і ризиків простою мереж
Зниження операційних витрат
Продуктивне використання ресурсів IT-персоналу спільно з технічними і технологічними фахівцями Cisco

 

Обслуговування пристроїв Cisco за допомогою сервісного контракту Smart Net дає змогу:

  • Підвищити доступність, надійність і продуктивність.
  • Розширити можливості та продуктивність без придбання нових програмних і апаратних засобів.
  • Продовжити життєвий цикл пристроїв.