Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
ECDN | TVSS/Telepresence support | 8x5xNBD | Цілодобово | Ні | Так | Так |
ECDO | Onsite (робочі години) | 8x5xNBD | Цілодобово | Ні | Так | Так |
ECEN | TVSS/Telepresence support | 8х5х4 | Цілодобово | Ні | Так | Так |
EC4N | TVSS/Telepresence support | 24х7х4 | Цілодобово | Ні | Так | Так |
ECMU | TVSS/Telepresence support | Ні | Цілодобово | Ні | Так | Так |
- Підтримка і технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
- Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
- Підтримка та отримання другорядних (які не містять нової функціональності) оновлень програмного забезпечення (minor releases) для підтримуваного пакетом устаткування.
- Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.
*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Ці терміни реагування доступні лише для території України.
- Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років з дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки і доступності покриття обладнання.