Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
SBS | Small Business Service | Так | Цілодобово | Так | Так | Так |
- Технічна підтримка та консультації у формі чату російською мовою з 11:00 до 15:30. Для цього необхідно вибрати: країна «Russia», мова «Russian» за посиланням: https://www.cisco.com/go/smb-support
- Доступ до технічної документації в Cisco Small Business Support Center: https://supportforums.cisco.com/community/netpro/small-business
- Оновлення програмного забезпечення: http://software.cisco.com/download/navigator.html
- Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.
*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Зазначені вище терміни реагування доступні лише для території України.
5. Право на використання вищезазначеної технічної підтримки діє 3 роки від дати початку придбаного контракту.