Тип | Назва | Авансова заміна | Доступ до TAC | Оновлення ПЗ (major releases) | Оновлення ПЗ (minor releases) | Доступ до cisco.com |
OS | Smart Net Total Care Onsite | OSNBD | Цілодобово | Так | Так | Так |
OSE | Smart Net Total Care Enhanced | 8x5x4 OS | Цілодобово | Так | Так | Так |
OSP | Smart Net Total Care Onsite Premium | 24x7x4 OS | Цілодобово | Так | Так | Так |
- Підтримка та виправлення помилок офіційно закупленого ліцензованого програмного забезпечення Cisco IOS та Cisco Catalyst OS для підтримуваного пакетом обладнання включно з попередніми та майбутніми релізами програмного забезпечення.
- Технічна допомога від Cisco Technical Assistance Center (TAC) телефоном та через сайт (https://mycase.cloudapps.cisco.com/case) у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
- Захищений онлайн-доступ до технічної інформації на порталі компанії Cisco Systems і до системи обробки технічних звернень (кейсів).
- Авансова заміна обладнання, що вийшло з ладу — протягом наступного робочого дня з 9:00 до 17:00 (за умови реєстрації несправності та видачі висновку інженером Cisco Systems до 15:00 поточного робочого дня)*.
*Для районних центрів, віддалених від місцевого складу, можливі відхилення від зазначених термінів у бік їх збільшення до 3-4 днів. Зазначені вище терміни реагування доступні лише для території України.
- Обладнання для авансової заміни доставляється інженером Cisco на адресу замовника, зазначену в заявці на отримання заміни RMA.
- Завдання, з виконанням яких допоможе Onsite-інженер Cisco згідно з контрактом:
- заміна несправного обладнання;
- визначення типів інтерфейсів та їх використання на обладнанні Cisco;
- визначення продуктів Cisco за логотипом і номером моделей;
- ідентифікація та пошук серійних номерів;
- виявлення й опис часто використовуваних компонентів у продуктах Cisco;
- інформування про принципи й засади використання обладнання Cisco;
- знання режиму команд Cisco IOS;
- визначення та перегляд файла конфігурації маршрутизатора або комутатора;
- копіювання та збереження файла конфігурації маршрутизатора або комутатора за допомогою ноутбука;
- зміна налаштувань маршрутизатора або файла конфігурації комутатора для повторного використання;
- вставка файла конфігурації в маршрутизатор або комутатор з використанням ноутбука;
- налаштування за допомогою основних команд середовища IOS;
- визначення встановленої конфігурації апаратних засобів за допомогою шоу-команд (наприклад, showver);
- доступ за допомогою CLI;
- пошук реєстру параметрів конфігурації Cisco та його зміни;
- виконання оновлень програмного забезпечення або зниження версій за допомогою використання TFTP, XMODEM або tftpdnld;
- встановлення програмного забезпечення та оновлення процедур;
- відновлення пароля на маршрутизаторі або комутаторі;
- встановлення IP-адреси на обладнанні Cisco.
7. Сервіс доступний практично по всій території України. Докладний перелік міст із часом реакції ви можете знайти тут: https://samccx.cloudapps.cisco.com/apidc/sam/search.do
8. Право на використання цієї технічної підтримки діє від 1 (одного) року до 5 (п’яти) років від дати початку придбаного контракту залежно від обраного терміну підтримки та доступності покриття обладнання.