Про сервісний контракт
- Що таке сервісний контракт Cisco SNTC?
 - Скільки коштує сервісна підтримка від Cisco? (SNTC)
 - Які є варіанти сервісних контактів? У чому їх особливості?
 - Нам потрібен сервісний контракт Cisco. З чого почати?
 - Хто авторизований Cisco для укладення сервісних контрактів з кінцевими замовниками?
 - У нашої компанії немає сервісного контракту Cisco SNTC. Чи можу я зареєструватися на cisco.com?
 
Користування сервісним контрактом
- Як відкрити кейс у ТАС? (кейс = сервісна заявка, сервісний запит, тікет в супорт)
 - Не вдається відкрити кейс у ТАС. Що робити?
 - Ми купили Cisco SNTC, але не можемо скачати прошивку / софт / образ продукту. Що робити?
 - Ми не бачимо свій сервісний контракт на cisco.com
 - Як дізнатися, чи покрите обладнання сервісним контрактом?
 - Як активувати Cisco Smart Net Total Care, щоб почати ним користуватися?
 - Як дізнатися № нашого сервісного контракту?
 - Коли закінчується наш сервісний контракт?
 - Як змінити дату старту контракту?
 - Чи можна об’єднати декілька контрактів з одними рівнем підтримки? Як це зробити?
 - Чи можна об’єднати декілька контрактів з різними датами закінчення? Як це зробити?
 - Якою мовою звертатися до ТАС (Customer Service Hub) / інженерів Cisco?
 - У мене є запитання (напр., потрібна допомога в управлінні сервісним контрактом Cisco, я не отримав доступу до порталу ССW-R). Куди звернутися для їх вирішення?
 
Авансова заміна
- Що таке авансова заміна обладнання Cisco?
 - Як швидко замінять обладнання за сервісним контрактом Cisco?
 - Як оформити заявку на відправку несправного обладнання?
 - Як відбувається повернення несправного обладнання за сервісним контрактом Cisco?
 
Послуги Cisco
- Software Service — комплексне обслуговування ПЗ Cisco
 - Solution Support (SSSNT) — комплексна підтримка продуктів Cisco та інших виробників, що працюють в єдиному середовищі
 - Cisco Solution Support (SSSNT) та SmartNet — у чому різниця?
 - Success Tracks — низка сервісних рішень для швидкого досягнення бізнес-цілей
 - Cisco Smart Call Home — проактивна діагностика мережі
 - Compliance Check — платна діагностика справності обладнання
 
Ресурси, інструменти та доступ до них
- Яка інформація є на сайті cisco.com?
 - Чи обов’язково реєструватися на сайті cisco.com аби користуватися Cisco SmartNet (SNTC)?
 - Як отримати доступ до порталу SNTC (Smart Net Total Care)?
 - Які інтелектуальні можливості є у порталу SNTC?
 - Які інструменти є на сайті Cisco TAC?
 - Чим Customer Service Hub відрізняється від Cisco TAC?
 - Як отримати доступ до даних про підключене мережне обладнання Cisco?
 - POWR tool — інструмент для оформлення заявки RMA Cisco для заміни несправного обладнання за сервісним контрактом SNTC
 - SAMT — інструмент для моніторингу та управління доступом до сервісних контрактів
 - Warranty Finder — інструмент для пошуку терміну дії стандартної гарантії
 - Service Finder — інструмент для пошуку розширеної сервісної гарантії
 - CSPC коллектор — ПЗ для інвентаризації підключених пристроїв
 
