Про сервісний контракт
- Що таке сервісний контракт Cisco SNTC?
- Скільки коштує сервісна підтримка від Cisco? (SNTC)
- Які є варіанти сервісних контактів? У чому їх особливості?
- Нам потрібен сервісний контракт Cisco. З чого почати?
- Хто авторизований Cisco для укладення сервісних контрактів з кінцевими замовниками?
- У нашої компанії немає сервісного контракту Cisco SNTC. Чи можу я зареєструватися на cisco.com?
Користування сервісним контрактом
- Як відкрити кейс у ТАС? (кейс = сервісна заявка, сервісний запит, тікет в супорт)
- Не вдається відкрити кейс у ТАС. Що робити?
- Ми купили Cisco SNTC, але не можемо скачати прошивку / софт / образ продукту. Що робити?
- Ми не бачимо свій сервісний контракт на cisco.com
- Як дізнатися, чи покрите обладнання сервісним контрактом?
- Як активувати Cisco Smart Net Total Care, щоб почати ним користуватися?
- Як дізнатися № нашого сервісного контракту?
- Коли закінчується наш сервісний контракт?
- Як змінити дату старту контракту?
- Чи можна об’єднати декілька контрактів з одними рівнем підтримки? Як це зробити?
- Чи можна об’єднати декілька контрактів з різними датами закінчення? Як це зробити?
- Якою мовою звертатися до ТАС (Customer Service Hub) / інженерів Cisco?
- У мене є запитання (напр., потрібна допомога в управлінні сервісним контрактом Cisco, я не отримав доступу до порталу ССW-R). Куди звернутися для їх вирішення?
Авансова заміна
- Що таке авансова заміна обладнання Cisco?
- Як швидко замінять обладнання за сервісним контрактом Cisco?
- Як оформити заявку на відправку несправного обладнання?
- Як відбувається повернення несправного обладнання за сервісним контрактом Cisco?
Послуги Cisco
- Software Service — комплексне обслуговування ПЗ Cisco
- Solution Support (SSSNT) — комплексна підтримка продуктів Cisco та інших виробників, що працюють в єдиному середовищі
- Cisco Solution Support (SSSNT) та SmartNet — у чому різниця?
- Success Tracks — низка сервісних рішень для швидкого досягнення бізнес-цілей
- Cisco Smart Call Home — проактивна діагностика мережі
- Compliance Check — платна діагностика справності обладнання
Ресурси, інструменти та доступ до них
- Яка інформація є на сайті cisco.com?
- Чи обов’язково реєструватися на сайті cisco.com аби користуватися Cisco SmartNet (SNTC)?
- Як отримати доступ до порталу SNTC (Smart Net Total Care)?
- Які інтелектуальні можливості є у порталу SNTC?
- Які інструменти є на сайті Cisco TAC?
- Чим Customer Service Hub відрізняється від Cisco TAC?
- Як отримати доступ до даних про підключене мережне обладнання Cisco?
- POWR tool — інструмент для оформлення заявки RMA Cisco для заміни несправного обладнання за сервісним контрактом SNTC
- SAMT — інструмент для моніторингу та управління доступом до сервісних контрактів
- Warranty Finder — інструмент для пошуку терміну дії стандартної гарантії
- Service Finder — інструмент для пошуку розширеної сервісної гарантії
- CSPC коллектор — ПЗ для інвентаризації підключених пристроїв