Головне про сервісні контракти SNTC
- Усі сервісні контракти Cisco (список)
- Сервісний контракт Cisco Smart Net Total Care
- Компоненти сервісного контракту Cisco Smart Net Total Care
- Порівняння стандартної гарантії та сервісного контракту
- Warranty Finder — інструмент для пошуку терміну дії стандартної гарантії
- Service Finder — інструмент для пошуку розширеної сервісної гарантії
- Service Availability Matrix Tool — матриця територіальної доступності сервісних контрактів
- Продовження сервісного контракту
- Платна сервісна перевірка справності обладнання Compliance Check
Компоненти сервісних контрактів SNTC
- Послуги центру технічної підтримки Cisco TAC (Technical Assistance Center)
- Авансова заміна обладнання Cisco RMA
- Доступність авансової заміни в містах України
- Оновлення операційної системи Cisco IOS
- Розширений доступ до сайту cisco.com
- Cisco Smart Call Home — проактивна діагностика мережі
- Інтелектуальні можливості сервісного контракту Smart Net Total Care
- Портал Smart Net Total Care
- Управління життєвим циклом продуктів
Правила користування сервісними контрактами SNTC
- Активація сервісного контракту Cisco Smart Net Total Care
- Реєстрація нового користувача на cisco.com
- Зв’язування ССО ID із сервісним контрактом
- Відкриття операційного кейсу (запиту) в Customer Service Hub
- SAMT — інструмент для моніторингу та управління доступом до сервісних контрактів
- Управління сервісними контрактами. Робота в CCW-R
- Послідовність дій у разі виникнення сервісного випадку
- Контакти служби технічної підтримки Cisco TAC
- Які дані потрібно повідомити, звертаючись за технічною підтримкою до Cisco TAC?
- Робота над запитом та повноваження інженера Cisco TAC
- Пріоритети запитів на обслуговування
- Ескалація сервісної заявки
- Створення сервісного запиту через веб-форму на сайті cisco.com
- Створення сервісних запитів е-поштою або телефоном
- Заміна несправного обладнання (RMA) та його повернення до Cisco, причини затримок під час заміни обладнання